Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 2010

Ο Ταλάτ δεν μας υπολογίζει

Άρθρο του Σερχάτ Ιντζιρλί στην Κίπρις


ΠΟΙΟΣείναι οι Μ.Α. Ταλάτ; Είναι ο ηγέτης των Τ/κ και ο εκπρόσωπος της τ/κ πλευράς στις διαπραγματεύσεις.Εγώ είμαι ένας απλός πολίτης, πληρώνω φόρους και εισφορές στις κοινωνικές ασφαλίσεις. Ουδέποτε προσπάθησα να χρησιμοποιήσω μέσα για να αποφύγω υποχρεώσεις μου. Έχω κάθε δικαίωμα να ζητώ να ενημερώνομαι για τα όσα ενδιαφέρουν τον γεωγραφικό αυτό χώρο; Σαφώς και έχω. Ερωτώ λοιπόν: Θα έπρεπε να ήμουν ενήμερος ή όχι για τις προτάσεις που υπέβαλε ο ηγέτης μου στη διαδικασία του κυπριακού; Ίσως να υπάρχουν διαφορετικές απαντήσεις στην ερώτηση αυτή, καταφατικές και αρνητικές. Εξάλλου μπορεί και η ερώτηση να θεωρηθεί περιττή αφού, εν τω μεταξύ, έχουμε πληροφορηθεί τις προτάσεις.Αν ρωτάτε από πού, σας απαντώ: Από τον ε/κ Τύπο. Ευτυχώς που οι μεταφραστές του τ/κ πρακτορείου Ειδήσεων τις μετέφρασαν και έτσι τις πληροφορηθήκαμε. Διαφορετικά θα τις αγνοούσαμε. Βλέπετε, οι παππούδες μας γνώριζαν ελληνικά και πολύ λίγα τουρκικά. Εμείς όμως δεν μάθαμε ελληνικά. Το μόνο που γνωρίζουμε είναι κάποιες βρισιές και 3-5 λέξεις. Αν γνωρίζαμε την ελληνική θα μπορούσαμε να παρακολουθήσουμε το ΡΙΚ και θα ήμασταν ενήμεροι. Ο ηγέτης μου, ο εκπρόσωπός μου στις διαπραγματεύσεις δεν μας υπολογίζει και δεν αισθάνεται την ανάγκη να μοιραστεί μαζί μας τις προτάσεις που κατέθεσε με αποτέλεσμα να είμαστε καταδικασμένοι να τις πληροφορηθούμε από τον ε/κ Τύπο και ε/κ τηλεόραση. Θεωρώ απαράδεκτη την πολιτική αυτή και πιστεύω ότι με μειώνει η συμπεριφορά του Ταλάτ που παρουσιάζεται ως άτομο που γνωρίζει τα πάντα και δεν υπολογίζει τους πολίτες. Η συμπεριφορά του ήταν απαράδεκτη και μπορεί να προσφύγει κάποιος ακόμη και στα Δικαστήρια. Κάποτε, τα ίδια έκανε και ο Ντενκτάς, αλλά εκείνος ήταν «Ντενκτάς» και δεν μας υπολόγιζε.Φαίνεται ότι όποιος βρεθεί στο Προεδρικό δεν υπολογίζει τους πολίτες.
Τι μπορώ να κάνω; Δεν πρόκειται να θυμώσω του Ταλάτ. Ούτε με ενδιαφέρουν οι εκλογές και οι κάλπες. Έχω απελπιστεί και δεν θα ήθελα να στεναχωρήσω και εσάς. Εύχομαι όμως να μη μιμηθεί τους προκατόχους του ο Έρογλου. Θα ήθελα να επισημάνω ότι δεν θα ήθελα να ακούσω από τον Ταλάτ και τον περίγυρό του ότι δεν ενημέρωσαν τους πολίτες λόγω του ότι οι συνομιλίες διεξάγονται με μυστικότητα. Θα πρέπει να γνωρίζει ο Ταλάτ ότι υποχρεούται να ενημερώνει τους πολίτες. Δεν είναι εκείνος βασιλιάς και εμείς υπήκοοί του



Πηγή : http://www.philenews.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου